Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Ο Σιμορέλης, οι γλειφίτζουρες, οι μερσεντέ και το λάλημα!!!

*** Καταλάβαμε πολύ καλά τι ήθελες να πεις κ. Σιμορέλη όταν είπες ότι έπρεπε να εφευρεθεί το μνημόνιο!!! Τι ΠρωτοΔεύτερος αριστερός θα ήσουν αν δεν τόλεγες;;; Σε λυπάμαι… Έγινες το θέμα των ημερών…

*** Σιγά ρε ΠρωτοΔεύτερε σύντροφε που στοχοποιούμε τον ΣΥΡΙΖΑ και σένα!!! Δεν φτάνει που λέτε μ@λ@κίες, σας στοχοποιούμε κιόλας;;; Μέχρι και ο Μπογδάνος σε πήρε χαμπάρι!!! Τέτοια μετάλλαξη πια… ούτε πυρηνική σφαλιάρα να είχες φάει…

*** Καλά, οι νεοδημοκράτες θα τους ψηφίσουν όλους τους υποψήφιους προέδρους!!! Όλοι τρέχουν και γλείφονται σε όλους!!! Αθάνατη Ελλάδα... Ένα απέραντο γλειφιτζούρι!!!


*** Πρώτον, μ’ αρέσεις!!! Δεύτερον, το… πρώτο!!! Τρίτον, να συνεχίσω; Πες μου, γίνεται να με… ξεαρέσεις;;; Δεν γίνεται… Την κολοκυθιά θα παίζουμε τώρα;;;

*** Ε, είπαμε και μια κουβέντα παραπάνω… Θα με γκουρλώσεις καλέ με τα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Τα οποία σημαίνουν… like??? Ή μήπως dislike??? Και τι έπρεπε να κάνω δηλαδή;;; Να… το αφήσω παραπονεμένο;;;

*** Ξέρεις, στη ζωή υπάρχουν τα λάθη και τα πάθη… Και τα δύο τα πληρώνω ακριβά!!! Αλλά δεν έχω μετανιώσει για κανένα…

«Ώσπου στο τέλος ένιωσα
κι ας πα να μ' έλεγαν τρελό
ότι από ένα τίποτα
γίνεται ο παράδεισος»
                           Οδ. Ελύτης

*** Επίσημα λέει κυκλοφορούν τα λεωφορεία χωρίς οδηγό πλέον… Δηλαδή μέχρι προχτές πως κυκλοφορούσαν;;; Στα κλεφτά;;; Με κουκούλες;;; Ήμαρτον, τι θα ακούσουμε ακόμα…

*** Να και ο Τάσος μας κάνει κούκου! τσα! Έχει χαράν μεγάλη για το επίσημο λεωφορείο πια!!! Βέβαια!!!

*** Μέχρι και ο φίλος μου ο George Clooney αλληθώρισε από το τεχνολογικό επίτευγμα των Τρικάλων…

*** Μαύρισε η πλατεία, γέμισε παπαδαριό και κολαούζους… Όχι δεν είδα γριές τσιρλίντερς στην υποδοχή… Το τσεμπέρι και η μαντήλα όμως πήγε σύννεφο!!! Και από μερσεντέ ρε παιδιά, άλλο πράμα!!! Τόσες μερσεντέ δεν έχω ξαναδεί μαζεμένες… Ούτε στο εργοστάσιο να πήγαινες θα έβρισκες τόσες!!!

*** Το άγαλμα του Στρατηγού Σαράφη γιατί το κρύψανε; Φοβήθηκαν μην πάρει τα όπλα;;;

*** Γιγαντοαφίσα για τον νέο Δεσπότη… Που φτάσαμε Jesus Christ??? Απαράδεκτα πράγματα… Η επίδειξη σε όλο της το μεγαλείο… Δέσποτα, το ελικόπτερο ξεχάσατε να σας… ραίνει από ψηλά… Και όπως λέει και η γιαγιά μου, που είναι και θρήσκα, μόνο φρου-φρου και αρώματα…

*** Και ξεκινάει, που λέτε, ο δέσποτας τον επιβατήριο λόγον του: «κούσομαι τί λαλήσει ν μοί Κύριος Θεός, τι λαλήσει ερήνην…» και κάπου εκεί… ελάλησα εγώ και σηκώθηκα και έφυγα… Για να μην κακαρίσω!!!

*** Και πάω σπίτι στη μάνα μου και της λέω, μάνα βάλε στο πλυντήριο τα ρούχα, βρωμοκοπάνε λιβάνι!!! Τρισκατάρατε, μου λέει, θα σε κάψει ο θεός, αμήν και πότε, της λέω, μπας και δει ο κόσμος και κανένα θαύμα!!!

*** Ναι, άλλα μου έλεγες στις εκλογές, μου λέει, θα κάνει το θαύμα του ο Τσίπρας και με έβαλες να τον ψηφίσω… Θα με κάψει ο θεός… Σιγά ρε μάνα, της λέω, ζεματίστηκα με τόσο κάψιμο σήμερα!!! Εκεί άρχισε τα… πατριωτικά της, ξέρετε, γομάρι, κτήνος, ζώον, βωμολόχε, άπιστε και διάφορα άλλα…

*** Τελικά αυτοί οι ΠρωτοΔεύτεροι αριστεροί πρέπει να είναι εντελώς ή ψυχανώμαλοι ή φρενοβλαβείς… Δεν εξηγείται αλλιώς, από τη μια υπογράφουν τα μνημόνια και από την άλλη απεργούν για τα μνημόνια!!!

*** Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να ανατρέψει την… κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και να γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ!!! Έλα μου… στον τόπο σου!!!

*** Δεν μας έλεγε ότι θα δώσει ρεύμα σε 300.000 νοικοκυριά; Τώρα θα κόψει το ρεύμα σε 100.000 νοικοκυριά… Όπως και ότι θα καταργήσει τα μνημόνια έλεγε με ένα νόμο και ένα άρθρο…


Σπίθας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.