Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Μαγκιά είναι να νικήσεις τον Αναστασιάδη στο γηπεδό του κι όχι να τον βάλεις φυλακή


Από τον Βασίλη Μπόνιο

Για άλλη μια φορά η Δικαιοσύνη ανασύρει στην επιφάνεια το γνωστό σήριαλ του Θέμου Αναστασιάδη με τα 5 εκατομμύρια και παίζεται η είδηση στο Μega για να πει ο κοσμάκης τους «κοίτα να δεις τα λαμόγιο ο Θέμος πως τη βγάζει καθαρή». Αυτό θέλουν να πετύχουν οι αντίπαλοί του στο χώρο των ΜΜΕ μια και απ’ όσο γνωρίζουμε ο Αναστασιάδης έχει κάνει ρύθμιση και εκκρεμεί μια δίκη στα φορολογικά δικαστήρια.

Αλλά –ρωτήστε και την Κυρία Σούλα στη Λάρισα-υπάρχει καμιά τσατσά εκδότρια παρθένα; Όσο παρθένα είναι ο Θέμος, άλλο τόσο είναι και οι υπόλοιποι μηντιάρχες. Ο καλύτερος έχει σκοτώσει την μάνα του. Ελάχιστες οι εξαιρέσεις για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Το θέμα λοιπόν για Αναστασιάδη και τους αντιπάλους του στο χώρο των ΜΜΕ δεν είναι η φοροδιαφυγή, είναι η ανικανότητά τους να τον κερδίσουν στο γήπεδό του (και γήπεδό τους), που δεν είναι άλλο από τις κυκλοφορίες της Κυριακής.

Είναι μεγάλη ήττα να είσαι ο Ψυχάρης, ο Μπόμπολας, ο Αλαφούζος ακόμη και ο Χατζηνικολάου και να σε γειώνει ο Αναστασιάδης κάθε Κυριακή-με ελάχιστες εξαιρέσεις χρόνια τώρα.
Καθότι άμα είσαι κοτζάμ Ψυχάρης, που υποτίθεται ότι κάποτε ανεβοκατέβαζες κυβερνήσεις και τώρα η ναυαρχίδα σου το «ΒΗΜΑ», τρώει την σκόνη του «ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑτος» είναι ποτήρι σκέτο δηλητήριο και πολύ ντροπιαστικό να το καταπίνεις.

Άμα είσαι ο Αλαφούζος , ο ξακουστός τανκεράς των 7 θαλασσών, και κάθε Κυριακή μαραίνεσαι όταν παίρνεις  το δελτίο κυκλοφοριών, σαν να πέφτει η ναυαρχίδα σου σε ξέρα, τότε δεν μπορείς παρά να μισείς τον αντίπαλο που σου κλέβει την δόξα.

Το ίδιο ισχύει και για τον Μπόμπολα τον μεγαλομηντιάρχη, τον φόβο και τον τρόμο του συστήματος.

Κοτζάμ Μπόμπολας, με τόσο πλούσια δράση στη διάρκεια της ιστορίας σου και να μη μπορείς να κερδίσεις τον Αναστασιάδη στις κυκλοφορίες, είναι κάτι επώδυνο. (Παρότι ο Μπόμπολας τις τελευταίες Κυριακές επιχειρεί με την συμφωνία με τον «Βερόπουλο» να χτυπήσει την εφημερίδα του Αναστασιάδη.)
Ο Χατζηνικολάου είναι εκτός ανταγωνισμού κι αυτός αν εξαιρέσεις τις προσφορές του Πάριου νομίζω, που έφεραν την «Realnews" στη πρώτη θέση.

Όλοι αυτοί οι ισχυροί μηντιάρχες και οι λιγότεροι ισχυροί κάθε Κυριακή τρώνε τη σκόνη του Αναστασιάδη-θα σας εξηγήσουμε το γιατί.

Για κακή τους τύχη ο Αναστασιάδης είναι ένας ταλαντούχος δημοσιογράφος με φαντασία και σατανικό (δημοσιογραφικά) μυαλό. Επίσης όταν έκανε το «Πρώτο Θέμα» δεν δίστασε να επενδύσει-όπως έχουμε ξαναγράψει-σε δύο πολύ σημαντικούς τομείς για μια εφημερίδα. Στην αισθητική της και στο εμπορικό.

Προσέλαβε λοιπόν τον Γιάννη τον Κιοσόγλου και τον Βαγγέλη Ευαγγελίου, που είχαν αρχίσει να σκυλοβαριούνται τις αράχνες του ΔΟΛ και τους έδωσε χρήμα και την πρόκληση να παίξουν μπάλα για μια ακόμη φορά. Αργότερα ενίσχυσε όλους τους τομείς της εφημερίδας του με διψασμένους, για ρεπορτάζ, συντάκτες.

Το αποτέλεσμα ήταν να σαρώσει στις κυκλοφορίες  και να βρεθεί στην κορυφή αφήνοντας "Παυλόπουλους", τον Ψυχάρη, τον Αλαφούζο, τον Μπόμπολα, όποιον επιχείρησε να τον ανταγωνιστεί.

Το πιο συχνό επιχείρημα που ακούω είναι ότι το «ΘΕΜΑ» πουλάει επειδή έχει καλές προσφορές. Ακόμη κι έτσι να είναι, άμα είσαι ο Μπόμπολας, ο Ψυχάρης, ο Αλαφούζος, ο Χατζηνικολάου, πρέπει κι εσύ με τις δικές σου διαπλοκές, να εξασφαλίσεις αντίστοιχες σούπερ ντούπερ προσφορές, για να τον χτυπήσεις.

Δώστε και οι υπόλοιποι κουπόνια για βενζίνες, πετρέλαιο, κοκαίνη, φούντα, τα κορίτσια της Σούλας-αυτό κι αν είναι γαμάτη προσφορά. Να δώσει ο Μπόμπολας έκπτωση στα εισιτήρια της Αττικής Οδού κι ο Χατζηνικολάου ένα κιλό περγαμόντα του Γιώργη του Κουρή.
Βρείτε τρόπο-αν είστε μάγκες να έχετε πιο δυνατές προσφορές. Διαφορετικά τουμπεκί.

Το άλλο επιχείρημα που ακούω είναι ότι το «ΘΕΜΑ» είναι κουτσομπολίστικη εφημερίδα, είναι κίτρινη, βάζει ξέκωλα σαν την «Εσπρέσο» και τα σχετικά. Ακόμη κι έτσι να είναι, τα έχει όλα αυτά με ένα στυλ και αισθητική-στο κάτω κάτω στην ζωή υπάρχουν όλα και ο ρόλος του εκδότη και του δημοσιογράφου είναι να είναι σφουγγάρι της ζωής εκεί έξω. Από την στιγμή που είναι βουλευτίνες η Ράπτη, η Καιλή, η Κεφαλογιάννη, ο Κασιδιάρης, Άδωνης, ο Βορίδης και ο Μπαρμπαρούσης πως απαιτείς από μια εφημερίδα που κυκλοφορεί σε μια τέτοια χώρα, να είναι δήθεν σοβαρή και "έγκυρη";
Και τι περιμένουν ο Αλαφούζος και ο Ψυχάρης, να επιστρέψουμε στην εποχή της ΕΣΤΙΑΣ και να καούμε στην εγκυρότητα και την σεμνοτυφία. Πως απαιτεί ο Ψυχάρης από τους νέους αλλά και τους μεγαλύτερους αναγνώστες που είναι βουτηγμένοι στην πολυχρωμία του iPhone, του iPad, του διδικτύου, της ζωής της ίδιας, να διαβάσουν τις ασπρόμαυρες εφημερίδες τους;

Ακόμη κι αν δεχθώ ότι η «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» για παράδειγμα, διαθέτει καλύτερους  αρθρογράφους από του «ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ» θα σου απαντήσω ότι αφ΄ενος μεν χάνονται σ΄αυτό το κασέ και αφ’ ετέρου από την στιγμή που κυκλοφορείς σε μια μεσογειακή χώρα την Ελλάδα που είναι χύμα στο κύμα, με αναγνώστες που καυλαντίζουν, εσύ δεν μπορείς να πηγαίνεις στην λαική αγορά με ράβδους χρυσού.

Αυτά τα γνωρίζει ο Θέμος και προσαρμόζει την εφημερίδα του στην ελληνική πραγματικότητα.
Λένε ακόμη ότι ο Θέμος με την εφημερίδα του κάνει εκβιασμούς. Γιατί οι υπόλοιποι μήπως είναι του κατηχητικού; Δε γαμιέστε;

Πάμε παρακάτω. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ανταγωνιστών-εκδοτών του Αναστασιάδη είναι το γεγονός ότι οι ίδιοι δεν είναι δημοσιογράφοι και αναγκαστικά επιλέγουν δημοσιογράφους στελέχη για να τρέξουν τις εφημερίδες τους-τα ΜΜΕ τους.

Αυτό είναι και η μεγάλη τους κατάρα και είναι συνολικότερη κατάρα των εγχώριων ΜΜΕ.

Οι ζούπερ ντούπερ εκδότες-μηντιάρχες λοιπόν, επιλέγουν τα στελέχη τους με την λογική Φιλιπινέζας, λες και πρόκειται για υπηρετικό προσωπικό: Όσο πιο γλείφτες, ανίκανοι, λεχρίτες, χωρίς φαντασία, μέτριοι και κακομούτσονοι είναι, τόσο πιο εύκολα ανεβαίνουν στα μηντιακά μαγαζιά και στα κανάλια των μεγαλοιδιοκτητών των ΜΜΕ.

Οι μηντιάρχες προσλαμβάνουν στελέχη για τα ΜΜΕ τους ανάλογα με τον πυρετό του κόμπλεξ τους. Και είναι λογικό να κάνουν τα μαγαζιά τους πλαδαρά, αδιάφορα και χωρίς αντανακλαστικά που θα τους επιτρέψουν να ρουφάνε το σήμερα. To μεγαλύτερο πρόβλημα των ανταγωνιστών του Αναστασιάδη, των μηντιαρχών της χώρας, είναι καθαρά ψυχολογικό. Απαιτούν από τις μετριότητες που έχουν επιλέξει για στελέχη τους να τους κάνουν προιόντα αντίστοιχα με εκείνα του Αναστασιάδη. Πως είναι δυνατόν;

Για κακή τους τύχη λοιπόν ο Αναστασιάδης είναι δημοσιογράφος ο ίδιος και γνωρίζει να βγάζει μια εφημερίδα όπως ο Μπόμπολας να ανοίγει δρόμους, ο Αλαφούζος να χτίζει τάνκερ και κερδοφόρες ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Ακόμη κι αν τα ανθρώπινα κόμπλεξ του, ήταν τα ίδια με των περισσότερων εκδοτών έχει το πλεονέκτημα ότι ο ίδιος ξέρει να βγάζει εφημερίδες και αντικειμενικά εξαρτάται λιγότερο από τα στελέχη του απ’ ότι οι υπόλοιποι.

Υ.Γ>Δουλεύω από το 1981 στα ΜΜΕ. Έχω γνωρίσει τόσους φελλούς να επιπλέουν και να κάνουν ζηλευτή καριέρα με χοντρές κονόμες που δεν νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στο κόσμο, με τέτοια στατιστική των φελλών που επιπλέουν στη δημοσιογραφία. Έχω γνωρίσει μάλιστα δεκάδες εργοδότες που προσλαμβάνουν στα ΜΜΕ τους-κανάλια, εφημερίδες, ραδιόφωνα, ιστοσελίδες, portals, κλπ- στελέχη με κριτήριο τα κόμπλεξ τους και όλο μαζί αυτό το ξερατό των μετρίων συνθέτει την ελληνική δημοσιογραφία.
Όποιος θέλει να νικήσει τον Αναστασιάδη αντί να προσπαθεί να τον βάλει φυλακή, πιο μαγκιά είναι να τον νικήσει στο γήπεδο των κυκλοφοριών αλλά για να συμβεί αυτό, θα πρέπει οι τωρινοί και μελλοντικοί ανταγωνιστές του εκδότες-ιδιοκτήτες ΜΜΕ, να περάσουν πρώτα από τον ψυχαναλυτή τους και να επιλέξουν στελέχη με κριτήριο τις ικανότητες, το ταλέντο, την φαντασία, το πάθος και όλα αυτά που χρειάζεται ένα ΜΜΕ για να κάνει τη διαφορά. Ως τότε θα τρώνε τη σκόνη του Αναστασιάδη...
ΠΗΓΗ: Κουρδιστό Πορτοκάλι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.