Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Ο Χρόνης, οι γριές με τα μπακίρια, και οι νεκρικοί διάλογοι…

*** Θέλατε πρώτη φορά αριστερά; Ξαναθέλατε, πουλάκια μου, δεύτερη φορά αριστερά; Πάρτε το πεντάευρω στα νοσοκομεία ξανά… Έτσι για αρχή…

*** Σάκη, που είσαι ρε παιδί μου; Που είσαι αριστερέ μου; Τι θα έλεγες να θυμηθείς λίγο τα νιάτα σου και να κάνεις και… κάτι αριστερό;;; Δεν λέω ότι δεν είσαι, αλλά να ρε παιδί μου, τώρα τελευταία παράγινες… δεξιός!!! Μην ξεχάσω, σε έψαχνε ο Γρηγοράκος… Βρεθήκατε;;;

*** Πρόταση προς δημοτική αρχή: Να γυρίσουν όλες οι προτομές που υπάρχουν στα Τρίκαλα… ανάποδα!!! Έτσι θα αναγκάζονται οι πολίτες να κόβουν και καμιά γυροβολιά για να δουν με ποιον έχουν να κάνουν!!! Θα μάθουν και την ιστορία του τόπου…


*** Και μένα μ’ αρέσεις!!!! Καλημέρα

*** Έκανε απολογισμό, σε κλειστό κύκλο, λέει ο δήμαρχος Παπαστεργίου για τον ένα χρόνο που πέρασε… Εγώ ξέρω τα… μνημόσυνα κάνουν σε κλειστό κύκλο!!! Και αφού πάνε όλα ρολόι γιατί δεν το έκανε ανοικτό;;;

*** Καταλήψεις των δημαρχείων ετοιμάζει η ΠΟΕ-ΟΤΑ στα δημαρχεία για τις 4 Νοεμβρίου… Αργήσατε παιδιά…

*** Δεν σας τάλεγα; Αρχίζουν να μαζεύουν υπογραφές για το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό σήμερα!!! Είπαμε, όταν τελειώσετε, το αυτοκινητάκι θα πετάει για αλλού!!!

*** Εντάξει, δεν λέω, πάνω στη φούρια να κάνεις και λάθη, αλλά να παίρνεις τηλέφωνο τον γραμματέα των ΑΝΕΛ στα Τρίκαλα να πάει στη συγκέντρωση του Τζιτζικώστα παραείναι… Με το δίκιο του ο Χρόνης έγραψε στο fb: «Καλά εκεί στη Νέα Δημοκρατία είστε τελείως μαλάκες; Τι να με θέλει εμένα ο Τζιτζικώστας και με παίρνετε τηλέφωνο ότι θα έρθει αύριο; Δεν είναι τίποτα από την χασούρα είναι, θα σάς περάσει». Χρόνης Αγορίτσας. Μεγάλε, έγραψες!!!

*** Έλεγχοι ακόμα και μέσα στα σπίτια θα κάνει το υπουργείο Δικαιοσύνης!!! Να δηλώνετε λοιπόν ότι έχετε σε θυρίδες, στα στρώματα, στον καταψύκτη, στο κοτέτσι κλπ Διότι εδώ στα Τρίκαλα όλες οι γριές έχουν σίγουρα από μια… θυρίδα σε κάθε τράπεζα Για να μην πω και παραπάνω!!!

*** Όπου κρύβουν τα αμύθητα χρυσάφια τους, τα χιλιάδες ευρώ, τις λίρες- πρώτης κοπής παρακαλώ, ακόμα και τα μπακίρια της προγιαγιάς τους κρύβουν εκεί!!! Να, ας πούμε, η δικιά μου η γιαγιά, να την έχει καλά ο θεός, να τη δίνει ζωή μπας και ζήσουμε και εμείς λιγάκι παραπάνω και λιγάκι καλύτερα…

*** Τρεις θυρίδες λέει ότι έχει, εγώ ξέρω άλλα… Άσε τις κάρτες που έχει να δείτε… Τις είδα μια φορά στα κλεφτά, και έπαθα… Μιλάμε για ολόκληρη τράπουλα!!! Και όταν με βλέπει να μετράω τα εικοσαράκια να συμπληρώσω, μου λέει περίμενε…

*** Και ή θα πάρει τηλέφωνο και θα μιλάει ακαταλαβίστικα (τη μόνη λέξη που έπιασα ήταν Μπαγκλαντές) ή θα πεταχτεί με το ηλεκτρονικό παπάκι (μιλάμε για γριά που την παίζει την τεχνολογία) μέχρι την τράπεζα και γυρίζει με γεμάτες τσέπες!!!

*** Έλα παλληκαράκι μου, (έτσι με φωνάζει ακόμα) και παίρνω τα πάνω μου εγώ!!! Την έχω καταβρεί σας λέω… Αφού έχω πάντα στο τσεπάκι μου δεκαράκια και εικοσαράκια… Και όλο μπροστά της τα μετράω…

*** Αλλά οι γριές είναι και επινοητικές, τι νομίζετε ότι θα καθίσουν με τις θυρίδες;;; Πριτς που λέει και η γιαγιά μου… Θα τα σηκώσουν όλα και θα βρουν να τα κρύψουν σε μέρη αφάνταστα, που ούτε οι γερμαναράδες στην κατοχή δεν τα έβρισκαν… Πως νομίζετε ότι επέζησαν τότε;;; Τους συριζαίους θα φοβηθούν;;;

*** Να ρωτήσω ρε παιδιά, έχω ένα δαχτυλίδι χρυσό, αμύθητης αξίας, εποχής Ρομανώφ, που μου άφησε ο παππούς μου, πρέπει να το δηλώσω;;; Το κρύβω στο μαξιλάρι…

*** Ρε σεις, πέρασαν 38 μέρες, πάνω κάτω, μην το πάρετε και τοις μετρητοίς, και δεν έχουμε εκλογές!!!

*** Οι «Νεκρικοί διάλογοι» είναι ένα έργο του Λουκιανού που πρέπει να διαβάσουν οι βουλευτές μας τουλάχιστον οι Συριζαίοι τρικαλινοί (Παπαδόπουλος, Δριτσέλη, Σιμορέλης), όταν ψηφίζουν φορολογικά μέτρα… Αλλά και για να θυμούνται και τη γνωστή σε όλους ρήση του φιλόσοφου Μένιππου: «Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος»…

*** Η Ομάδα Κρατών κατά της Διαφθοράς του Συμβουλίου της Ευρώπης (GRECO), με έκθεση της καταπέλτη για το ποιοι ευθύνονται για τη διαφθορά στην Ελλάδα, υποστηρίζει ότι «στο επίκεντρο της εκτεταμένης διαφθοράς στην Ελλάδα, βρίσκονται οι βουλευτές, οι δικαστές και οι εισαγγελείς»… Λες και δεν το ξέραμε, την GRECO περιμέναμε…

*** Ως «Πολιτικό απατεώνα και πράκτορα των Αμερικανών» κατήγγειλε ο Francois Asselineau πρόεδρος του Γαλλικού κόμματος UPR (Union Populaire Republicaine), τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα…

*** Και συνέχισε λέγοντας πως «ο κ. Τσίπρας έκανε τελικά τους Έλληνες να αποδεχτούν τα απαράδεκτα, και θα μείνει στην ιστορία ως εφευρέτης μιας πρωτοφανούς πολιτικής φάρσας: Προκήρυξε δημοψήφισμα καλώντας τον Ελληνικό λαό να μη δεχτεί ένα πρόγραμμα επιβεβλημένο από την Ευρωπαική Επιτροπή… οι Έλληνες είπαν ΟΧΙ κατά 62% και μια εβδομάδα αργότερα αυτός αποδέχτηκε ένα πρόγραμμα πολύ χειρότερο…»



Σπίθας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.